2010-08-01 @ 18:27:07
Har endast 30 min kvar av arbetsdagen. Ja, jag vet jag skrev att jag skulle sluta tidigare, men jag tänkte att jag skulle ta och arbeta in lite timmar, så nu har jag arbetat in 2 h om 30 min.

Jo sen håller jag på och försöker få vett i Merja, för det tycks inte gå in i hennes hjärna att det är snyggt att vara lång och att få förlängda ben (hon funderar om hon kan använda sina 15cm klackar eller ej eftersom hon blir längre än många andra i dem). Vad är det med de flesta brudar som inte vågar slänga på sig klackarna bara för de blir längre än några grabbar?? Kortare grabbar än mig har minsann raggat på mig fast jag haft 12 cm klack, och då är jag lång från förr så jag blir 5 meter när jag har klack. Så gör er själva en björntjänst och skippa tramset. Tycker du det är snyggt med klack, sätt på klack OBEROENDE om du är lång eller inte! Långa ben har alltid attraherat män! Hur tror ni jag lyckades få Thomas??! (skämt o sido ;) )

Om du är lång och får höra att du inte behöver ha klackskor, eller får ofta kommenterar i negativ ton  gällande din längd när du har klacksor, så handlar det om personens egna osäkerhet. Är det en hon som slängt kommentaren handlar det ofta om att hon inte själv har så bra självförtroende eller känner sig hotad av dig (så fungerar ju vi brudar, känner vi oss hotade ska vi trycka ner på andra), är det en han har inte han självförtroende eller stake att ha en längre brud. Alltså båda inget att bry sig om, utan ta det som en komplimang att du är stiligast  och snyggast i rummet som drar mest blickar av det motsatta könet -> NJUT! :D

Do you all get my message?? ;D





Kommentarer
Postat av: Anonym

I totally agree!! Screw small ppl

2010-08-01 @ 18:31:32
Postat av: Mersikka

Klackskor e ju de finaste en kvinna kan ha på fötterna och klart man ska vara längre än alla andra!! Jag håller med absolut, du har riktigt rätt! :)

2010-08-02 @ 09:32:47
URL: http://mersikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0