2010-08-03 @ 11:25:55
God morgon!

Har varit uppe redan några timmar, och hållit på att organisera i skåp och tömma flyttkorgar osv. Det jag har kvar att organisera är hyllan i vessan och tamburen som översvämmar av mina och Thomas skor. Vi hann dessutom med så mycket igår att jag har endast det som jag tänkte göra idag i lägenheten. Klockan 17 sk jag belöna mig med en ridlektion, så lite över 16 brummar jag iväg till Gamla vasa för det.

Men nu ska jag fortsätta organisera, hoppas bara vi snart får min bokhylla så det inte ser så råddigt ut med alla lådor och grejer som ska in i den!!



Sist jag red var o på träningslägret så ska bli skönt att hoppa upp i sadeln igen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0