2010-08-26 @ 11:06:29
God morgon!

AAH, ni vet inte hur skönt det är att få ha sovit så länge man vill idag, har tror jag bara händ 1 gång tidigare i sommar. :) Sov till klockan 11:30 idag, sååå skönt! Men tror Leo har någon morgonritual för han kommer alltid kring klockan 6 på morgonen och kurrar mig i öronen och ska trycka sitt ansikte mot mitt. Gulligt ja, men inte när man vill få en hel natts sömn som man inte haft på länge ;)

Sitter som bäst och käkar frukost och ska sedan leka lite med Leo och söka efter hans helt förstora säle, haha. Klockan 14 kommer Natta på besök. Ska bli roligt att se henne då jag inte gjort det på nästan vöer 1 år! :)



Godaste juicen som finns!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0