2010-08-19 @ 10:38:18
God morgon!

Sitter nu med Sara och pratar om människor, bloggar, läkare, livet och jaa-a, allt möjligt faktistk! Hon är skön att umgås med hon Sara, hon är lixsom snäll. ;) Svårt att hitta sådana personer idag tycker jag, alla är vi ju mer eller mindre falska mot människor vi inte känner. Jag menar man visar ju inte vem man är med det samma, utan man vill se så bra ut i den andras ögon som möjligt, det syftade jag på med  att man är falsk.

Well, inte tänkte jag dra ngn djupare diskussion här inte, utan tänkte bara meddela att jag vaknat, OCH att min älskling kommer hem redan ikväll!!!!! <3

Hörs senare när jag har ngt bilder att ladda upp (tror Sara har med kameran, hehe). :)

JO, nu ska ni mina fina läsare besöka hennes blogg och börja läsa den, hon har super fina bilder!! -> Sara




Jag har med äppel från vårt äppelträd idag till jobbet. Ska försöka få mig att äta mellanmål.. Lycka till säger jag bara ;)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0