2010-08-16 @ 08:37:20
God morgon!

Som ni ser överlevde jag natten. Men det var inte roligt, första ensamma natten i lägenheten, och första natten jag sovit ensam i sängen på, ööhm, sedan april, maj kanske?? Roligt var det verkligen inte! Nåjaa, jag blir själv helt deppad om jag ska fokusera på att T är i Tamper o jag är i Replot så ska försöka sluta.

Igår kväll ringde Lena och tyckte jag ska sluta vara en sådan deppar-fia, så vi gick ut och gå i typ 2 h + avslutade på Hesburger och köpte en deppar-hamppis. Jag agerade fotograf så Lena skulle få några foton på sig och Essi (hennes hundvapl). Så bara jag lite fixat dem i PS så slänger jag upp dem hit! :)

Så om ngn timme är de här, så våga bara missa hennes söta Essi.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0