2010-08-13 @ 08:38:48
Är helt otroligt trött idag, kunde nästan inte somna alls, hade sååå hemsk huvudvärk igår på kvällen så jag skulle bara ha velat banka sönder huvudet. Tack vare huvudvärken orkade jag inte vara kulturell länge heller på konstensnatt, man kan väl sammanfatta att huvudvärken tog det bästa av konstensnatt.

Idag är det världsarvsdagar på jobbet, typ jobbets viktigaste dag kan man väl säga? Så vi kommer att erbjuda choklad och saft. Sen har vi också gjort en frågesport och så gjorde jag ju den där broschyren var det fanns en karta över hur man ska gå på en ö.

Jag hoppas verkligen jag slipper huvudvärken idag, för tror jag var nära att få migrän igår, mådde helt sjukt illa när jag kom hem!


Broschyren. Ska nu dra till jobbet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0