2010-04-13 @ 10:21:51
Vaknade för en halv timme sedan. Men ligger/sitter fortfarande i sängen, hehe. Nä men jag ska ta o börja stiga upp och gå och fixa i ordning frukost, annars lär jag väl inte få någon eftersom Thomas sitter fastklistrad på andra datorn! ;)

Jag tappade bort min telefon igår, och dessutom har telefonens acku tagit slut, så det går inte att ringa den. Min enda tröst är att den antagligen är hemma i smedsby, i någon bil, eller här i lägenheten i någon väska? Måste söka efter den efter frukosten på riktigt!

Idag har jag nämligen lovat ta hand om Lenas häst Eila, så vi ska till vörå jag och Thomas och ta hand om henne, sen ska vi även låna en häst från stallet och rida ut i terräng. Ska bli så skönt när det är sådant toppen väder! :)

Men nu ska jag ta och besöka toaletten, sedan brja käka lite frukost! :)

Tror jag tar med kameran så man kan få några bilder hit igen som INTE är tagna med webcam, hehe..




Jag drömde annars inatt att jag var John Travolta i grease, men jag oroade
mig för att jag inte skulle klara av de höga tonerna han sjunger, haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0