2010-04-24 @ 19:51:54
Sitter som bäst hos Lena och har precis fixat mig för kvällen. Hade först andra planer med de blev ändrade till en hej dundrande utekväll 3e helgen irad med Lena, så detta ska no bli hejjsan!

Haha, jo ni sku bara veta!! När jag kom till Lena idag, så såg jag en cykel som såg likadan ut som min, och tänkte men det bor ju bara pangisar i detta höghus, har de sportmodelscyklar?? Men ju närmre jag kom cykeln såg jag det var min!! Haha, jag hade alltså glömt den från föregående helg, eller tom. den före den helgen (minns inte när jag cyklade) haha. Så typiskt mig att glömma saker här som där, men en cykel, sicken lyckad människa jag är! ;D

Nu supilullar jag vidare ;D

ha en fin fin kväll!

pöööözz



Party musaaa just nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0