2010-04-26 @ 18:21:38

Varför är du ledsen över studentskrivningsresultaten? Skrev du inte redan att du blir student? När kommer de slutgiltiga, vet du? klart du blir student!!

Som det preliminära resultaten säger är jag klar student, men jag fick sådan ångestattack idag när jag fick veta av studiehandledaren att gränserna kan ändras drastiskt, så nu är jag livrädd detta ska ske, och ändras ner.. Jag får veta resultatet om 2 veckor. Jag vill så bli student, skulle ta så hårt att faila, så jag vet inte ärligt om jag skulle klara av det (är väl så för alla) att inte få mössan i vår..

Så ber alla er hålla tummarna för mig!


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag håller tummarna för dig!! :)

2010-04-26 @ 19:46:58
URL: http://saralene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0