2010-04-12 @ 19:07:52
Idag har jag hunnit med mycket. Började ju dagen med ett möte, sen hem o mysa lite under täcket. Efter några timmar av att bara ha latat mig, så tog jag tag i saker och plockade undan lite, hämtade mamma från jobbet, "hjälpte till" med att tvätta 3 bilar, lagat middag, städat lägenheten, diskat, ätit och nu ligger jag här i sängen i brändö o känner mig utmattad, haha!

Ska nu ta och frsöka överföra lite bilder från kamerona och slänga upp bilder hit från helgen! :)


Här kommer lite bilder från då vi tvättade bilarna idag.
















Kommentarer
Postat av: Anonym

är det du som tvättar sidodörren?

2010-04-12 @ 21:14:29
Postat av: Annu

hehe, nej, jag tvättade inte så mycket måste jag väl erkänna. Det är min käre mor som tvättar, hehe!

2010-04-13 @ 10:14:42
URL: http://theannu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0