2010-04-14 @ 15:14:44
Alltså ni anar inte hur lättad jag är efter mötet i morse. Framtiden ser aningen mera bestämd ut nu. Jag vet fortfarande inte vad jag vill, och det skrämmer mig eftersom jag brukar alltid veta vad jag vill! Men jag vet att det löser sig!

Efter mötet och innan jag promenerade tillbaka till Brändö från stan, så gick jag och mr. T till Café August och avnjöt vår första kaffe (för min del Coca Cola) utomhus. Det var så skönt att ta det lugnt en stund och bara sitta och njuta med någon man tycker om. Så nu mina kära vänner har årets uteserverings-oskuld tagits för mig, NU är det vår på riktigt i Vasa!!!













P.S. Jag håller helt med tjeje som satt bredvid mig på uteserveringen. Nu när det är vår vill man klä av sig för att bli brun, men samtidigt vill man inte klä av sig för man är så jäkla vit!




Kommentarer
Postat av: Sara

Åh vad härligt detdär såg ut! Jag å vill ;)

2010-04-14 @ 15:33:03
URL: http://saralene.blogg.se/
Postat av: J A N I N A

sv: Oj nej nu blir jag ju jätteglad :D Såklart jag vill! Du måst bara säga när och hur och var osv, å sen hur jag ska vara & ha för miner och sånt haha :D Skitkul :D

2010-04-14 @ 17:24:56
URL: http://yae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0