2010-04-13 @ 19:20:27
Var ut och promenerade med Ansu längs stranden här i stan. Det var så jäkla skönt! Man märkte att många andra tänkte det var perfekt väder för detta, för stranden kryllade med människor som var ute och gick, sprang eller ut och gå med hunden.















Det var lite foton jag tog från promenaden längst strandgatan. Jag märkt jag kommit lite av mig med fotograferandet. För något år sedan fotograferade jag otroligt mycket, och tog super fina bilder, tycker jag själv i alla fall. Men det har hamnat lite på hyllan nu det senaste året, men tänkte jag skulle försöka komma igång igen. Börjar få dålig kreativitet bara tycker jag?


Vad tycker ni om bilderna då? Ni som kan något om fotografering får gärna ge tips vad jag ska tänka på mer! :)





Kommentarer
Postat av: anso

di blev bra :)

had verkligen roli min på hande bildin där ja satt godise i munnin ^^

2010-04-13 @ 19:33:08
Postat av: Mikka

Oj vilka mysiga bilder!

men fyy va ni har "vinter" där fortfarand :P

2010-04-13 @ 20:53:03
Postat av: Annu

Ansu - bra du e nöjd!

Mikka - jo de e de! Men äntligen är våren på kommande. :)

2010-04-14 @ 15:42:14
URL: http://theannu.blogg.se/
Postat av: J A N I N A

superfina bilder :)

kan inget om fotografering så jag kan inte säga något, haha :D

2010-04-14 @ 16:43:43
URL: http://yae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0