2010-04-03 @ 11:40:19
Tänk att det redan gått en vecka sedan jag skrev sista studentskrivningen. Resultatet i psycka har jag förstått kommit fram, det preliminära alltså. Men jag börjar bara må dåligt när jag tänker att jag ska gå och titta på det! För jag menar det är det provet man förberett sig HELA gymnasiet på, tänk om man mokat helt ordentligt och inte blev godkänd?!!!

Jag har märkt att jag är stressad som f*n över studentskrivningsresultaten, för min hud är helt bajs just nu, fårr finn-kräk som ploppat upp här som där, suck! Men nog ska jag få bort de kräken till Karisma showen som är nu på fredag 9.4)

Idag är det lördag och jag vet att många ska ut, men jag har absolut inte råd + att jag är i en svacka när jag inte känner alls för att gå ut. Mitt humör för att fara ut på krog och dansa gr som en berg-och-dal bana. Ibland är jag så på gång, vill ut varje helg och dansa, och andra (som nu) har jag inget emot att vara hemma och mysa.


Thomas, Ina, Magnus, Annika och Pappa sprang just precis ut på en långlänk. Men jag kunde inte spirnga med eftersom jag inte är helt firsk ännu och inte kommit igång, vill inte ha något bakslag nu när jag äntligen börjat få träna. :)


Ikväll blir det Alice i underlandet 3D :)



Den svarta pricken i örat är akupunkturnålen jag fortfarande ska ha i örat (byter efter 3 dagar "plåster")




o jaa, jag ps-a bort finnen från hakan och kinden av bästa förmåga ;)



Kommentarer
Postat av: Pisa

gud va skönt med en bloggare som vågar skriva om acne! Men frågan är bara, hur vågar du erkänna det, det är ju lite "tabu"?

2010-04-03 @ 11:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0