2010-04-02 @ 15:24:43
Oooh, vilken härlig dag det är, solen skiner och stora vägar är bara, det är VÅR!! Äntligen får man börja springa runt med vårjackan, leggings, långa tröjor, solbrillor och sitta utanför på caféns uteserveringar, härligt! :)

Sitter just nu hemma och lyssnar på när Thomas och Magnus pratar om träning, inget som intresserar mig särskilt mycket, så jag tänkte jag kunde skriva någon rad hit!

Ikväll ska vi "barn" i familjen + pojkvänner göra middag till mamma och pappa, tre rätters. HAr just för några minuter sedan förberett efterrätten som var mitt och Thomas ansvar, hoppas det blev gott!


Vi satte krossad kex i botten och kvarg + grädde + frusna bär ovanpå, det såg gott ut iaf!

 

Såhär ser jag ut idag dagen till ära. Älskar klänninge

 

 

Hoppas ni får alla en fin och avslappnande långfredag, ett tips bara, åk INTE till ABC idag. Jag var där och köpte lite ingredienser jag inte hunnit köp/glömt köpa tidigare, och tydligen ahde resten av vasa glömt ingredienser till maten idag, för vi fick köa i 20 min!!

 

XoXo

Annu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0