2010-04-14 @ 22:02:42

Ni anar inte hur skönt det var att sitta och chilla på balkongen och prata strunt. Jag själv som aldrig haft en balkong förut eller haft tillgång till en, njöt lite extra och satt ända tills solen gick ner. Men jag och Thomas hamnade att städa den skitiga balkongen först. För när folk har rökt där hela vintern utan att städa upp, luktade och såg den för jälvig ut! Men nu är den skurad, bara glasen som glasar in balkongen som ska tvättas nu. :)

 

På kvällen kom även mina föräldrar och såg hur vi har det i lägenheten, så jag bjöd på lite kokosbollar som jag knådat ihop, de var riktit super goda :D

 


Kommentarer
Postat av: J A N I N A

ååh så mys! :D

2010-04-15 @ 21:49:36
URL: http://yae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0