2010-04-26 @ 14:45:56

Kom just från skolan, kurserna har alla rätt ut sig och jag är ute ur gymnasiet.. Bara att invänta studentskrivningsresultaten nu.. Över dem har jag idag redan gråtit över, jag vill såå bli student!

Håller på att städa ihop här i lägenheten nu, vi ska denna vecka flytta till Smedsby, var vi ska bo nu till augusti. Så som sagt städar vi o fixar undan, så jag ska ta och gå och hjälpa till nu! :)


Take care, hoppas er dag börjat bättre än min!! Idag behöver jag massor av kramar och pussas.. snyft!



Kommentarer
Postat av: läsare

varför är du ledsen över studentskrivningsresultaten? Skrev du inte redan att du blir student? När kommer de slutgiltiga, vet du? klart du blir student!!

2010-04-26 @ 14:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0