2010-04-01 @ 21:06:11
Jag steg upp kvart före 7 i morse, och befann mig i vörå i stallet kring 8, och jag kom just precis innanför dörren, klockan är 22:03!! Min kropp är helt utmattad, första av att mocka, fixa hö, plumsa genom vattenpölarna/snön till hagarna i flera omgångar, rida 2 hästar + markarbete med en annan. Ooo-ja, att hålla på med hästar ÄR fysiskt tungt, den som påstår annat har inte provat på att fixa o trixa kring stallet och med hästar!
NU ska jag ta det lugnt, och invänta min pojkvän från sin pokerturnering. Då far vi iväg till lägenheten och myser :)
Bilder på hästarna kommer kanske då jag kommer till lägenheten, har inte min dator här nu så kan inte överföra bilderna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0