2010-04-15 @ 16:03:54
Nu har jag lämnat in 2 uppgifter, 1 kvar. Sen endast praktiska uppgifter, skönt! Börjar se ljuset igen, haha!

Nu har annars min älskling åkt iväg mot Tammerfors. Han söker in till polisskolan och har sitt fysiska prov i morgon, så han övernattar på internatet där inatt, och jag måste sova ensam inatt och ja gillar det INTE alls!!! Tror jag ska försöka lura upp Ronja i sängen så jag får sällskap, ska ju sova i Smedsby inatt för omväxlingsskull. Men funderar bara nu vem som jag ska bråka med på kvällen, och vem som ska bråka med mig då jag vaknar???

Nej, nu ska jag ta och börja på med sista uppgiften så jag har det ur världen! :)


HÅLL TUMMARNA FÖR THOMAS BARA ALLIHOPA!!!



Såhär såg jag annars ut då jag hackade lk till köttbullarna idag, lipade som ett barn så jag slängde på mig simglasögonen! haha






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0