2010-04-19 @ 16:53:02
Blev ingen uppdatering igår, mest för jag var så trött och hade program nästan hela dagen. Utekvällen var TOPPEN i lördags, hade så jäkla kul, är hemma i Smedsby nu en snabbis och hämtar lite grejer medan T är på gymmet, bl.a. datorn har varit här, därför har inga bilder heller dykt upp!

Jag har annars blivit helt besatt av serien 24, ser med T flera avsnitt per dag, går inte att sluta, haha! Jo Jag anmälde mig annars på interbju idag, + att jag och T pratade om att ev. slaffa en kissekatt till hösten. Jag har alltid haft husdjur i mitt liv, och ända sedan jag var 5 år tills i vintras har jag haft ett eget husdjur, kanin 2 st, hamster och gerbil. Så till hösten blir det kissekassen. :D


Har ni haft en bra helg?

Kommentarer
Postat av: Mersikka

Sv: Nåjo den e nog helt ok, men ja sko vill ha någå annat uttryck! Å de stör mig då ja vet att det fanns myki bättre ansiktsuttryck bland bilderna .. Men .. Vad kan man.

Tack Annu! :)

2010-04-19 @ 18:15:01
URL: http://mersikka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0