2010-04-09 @ 14:14:37
Ikväll smäller det! Jag har duschat och klätt på mig, strax ska vi käka lite innan Thomas för in mig till stan. Först ska jag hämta ut biljetterna vänner beställt av mig, sen drar jag iväg till Trendy som ska fixa mig inför kvällens show. Jag är nog rätt nervös faktiskt! Tidigare har vi haft över 2 min på oss att byta om mellan ingångarna, men nu har vi lite på 1-1:45 min på oss!!

Så ska röra om nu i grytan med mat, och snabbt packa det sista inför kvällen. Hoppas jag ser många kända ansikten i publiken. Hinner inte ladda upp bilderna från gårdagen idag, det får bli morogndagens bestyr!

Ha de gött allihopa önska nervös mig lycka till! :D


KARISMA SHOW PÅ SKY KL. 22:00, HÄMTA BILJETTER FRÅN KARISMA (GRATIS)



'






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0