2010-04-07 @ 19:41:20
Kom just hem från en shoppingrunda, hittade inget men fick höra mindre trevliga saker som gjorde mig riktigt orolig för en nära vän. Men jag finns här för dig vännen! <3

Fixade annars biljetterna till Karisma showen för de som beställt av mig. De som inte har gjort det av mig, så kan kika in via Karisma och säga ni vill ha en biljett (de e gratis) till fredagens show. För de som har missat så är det Karisma Fashion Show nu på fredag, 09.04.2010, på SKY 22:00 (minns inte 100% tiden ännu, kan vara det började 21:30 också). Kläderna  vi har på oss är från Tiger of Sweeden, Odd Molly, Designerremix, Noolan, Flippa K, m.fl. Skorna är från AndIAmo.

Nu ska jag springa o kissa, sen pussa på sötisen som spelar poker här bakom mig. :)


 

 

 

 

XoXo

Annu



Kommentarer
Postat av: Ida :)

På ladyline står det 23:30 :)

2010-04-08 @ 14:14:29
URL: http://iduskas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0