2010-04-05 @ 10:56:58
Igår blev det ändrade planer, haha. Blev meddragen ut på galej av Edith, Henrika, Elin och Amanda. Första gången jag träffade Elin, och typ andra ordentliga gången jag träffade Amanda. Riktigt trevlig tjejer, verkligen! :)

Vi hade tänkt fara till Ollis, men det var stängt så då vi fick veta det tänkte vi "what the fuck!", så vi begav oss till Hullo Pullo, men när vi såg den breda kön + flera 100 m långa kön dissade vi det stället också. Vi försökte vidare med Cirkus men det var också stängt så det blev det hederliga O'malleys. Men lika bra det, då fick jag lära känna tjejerna ordentligt istället.

Sluta kvällen rätt tidigt, men slutade verkligen då det var som roligast så det var helt okej, var rätt sliten från dagen innan.

Blev inga bilder, glömde jag hade med kameran :/

Har ni haft en bra påskhelg?? :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

bra val att dissa pullo-waild, va så packat o äckligt att de int va nå nöja att vara där :p

2010-04-05 @ 12:01:08
Postat av: J A N I N A

jaaa jag har haft en bra påskhelg :D har du? :D

2010-04-05 @ 13:19:32
URL: http://yae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0