2010-04-15 @ 23:04:57
Ursäkta massor för ursel uppdatering idag, men jag har absolut inte haft tid! La mig just ner i sängen och tänker sova, är nämligen helt slut. Älskling är som sagt i Tammerfors och övernattar där inför morgondagens prov, så jag hamnar att sova ensam, vilket jag inte gillar alls!! Det är när man är ifrån någon man mera konkret vet hur mycket man tycker om någon!

Det må låta som en klysché, men jag hoppas faktiskt att alla hittar en så underbar människa som jag hittat i min pojkvän. Han har precis som alla sina sämre sidor, men inte är heller jag felfri. Det finns nämligen kära vänner inget underbarare än att älska någon och känna sig älskad! Men man ska absolut inte skynda sig in i förhållanden eller skynda sig för att hitta någon. Att vara desperat är bara avtändande!!! Det finns en för alla, man hittar inte alltid dem där man tror. <3

Sov gott med den tanken i huvudet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0