2010-04-20 @ 10:04:51
Alltså nu börjar jag bli rädd. Igår när vi kom tillbaka till Brändö stod en polisbil parkerad strax utan för Siwa som är här under oss. Jag tänkte det antagligen varit en stöld som ägt rum, eller att de hade undervisning om hur de skall agera i olika situationer.

Idag läste vi på Vasabladets internet sida, att det varit ett rån, och han som rånade siwa på 200 euro hade en kniv!! Jag menar, jag och Thomas springer där hela tiden och handlar eftersom det är så nära så är det inte så farligt om vi glömt att handla något. TÄNK om jag eller Thomas skulle ha varit där då det hände!! Jag börjar bli rädd att bo i Brändö nu, för det är 3:e fallet med våldsamheter i Brändö här nära var vi bor!! För 2 veckor sedan blev en knivhuggen, och bara veckan före det hade en man blivit knivhuggen i en bil 3 kvarter härifrån!!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0