2010-04-04 @ 17:06:28
Det var meningen jag skulle farit på kaffe med Pate ikväll men det blir inget av det, så lär väl träffa honom senare ikväll eller i morgon så far vi kanske på frukost! :) Har inte sett honom på så jäkla länge, saknar hnom faktiskt lite. Finns ingen snällare människa. Så denna helg ska jag tusan i träffa honom! :) Börjar känna mig som en dålig vän, haha!

Kollade just ett 24 avsnitt för att frsöka få bort klumpen i magen, men det gick inte. Den är tillbaka igen, så hoppas bara jag kan konsentrera mig på Karisma övningen.



Kommentarer
Postat av: ellinore sånge. (highfive.blogg.se)

ah, jag är snart 17. suger som fan -.- så onödig ålder.. ehhe

2010-04-04 @ 17:07:54
URL: http://highfive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0