2010-04-21 @ 09:34:39
Igår var det eakt en månad tills jag och Edith pyser iväg 1 vecka till Barcelna, så hoppas bara flygen börjar flyga då igen, jag är så jäkla sugen på Barcelona. Värme, arkitektur, konst, hotellfrukost och UTELIV!! Underbart!

Har just tagit en morgon dusch och ska börja ta och fixa mig aningen och börja göra något. Thomas ahr sprungit iväg till Skolan för att skriva prov så har lgenhten för mig själv. :)

Men som sagt, ska nu ta och börja fixa mig aningen, vi hörz senare idag! :D




Bild från förra veckan då vi satt och myste på balkongen.

Kommentarer
Postat av: nyfiken

Helt ärligt nu, önskar du att T kommer in till Tammerfors? Tror att jag sitter i samma stol som du om ett år.. Självklart vill man att de ska göra det som känns bäst för dem, absolut. men å andra sidan blir man ju typ "gräsänka" inne i veckorna (igen, hade min kille 1 år i milin för ett par år sen.. Det var tufft!)

Vad tycker du? :)

2010-04-21 @ 13:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0