2009-11-24 @ 10:40:03
Ska det inte vara roligt att gå i skola? Tycker man bara får ångest av den! Satt och pratade en bra stund med Felicia idag och det var skönt att veta någon annan hade exakt samma åsikt och hamnat ut för samma sak!

Har varit och pusslat ihop min läseordning för min absolut sista period i gymnasiet, och även anmält mig till studentskrivningarna på våren.. Det är på riktigt nu! Men när jag tänker på det vill jag bara gråta, är så rädd att inte klara av studenten. Min mardröm är att ta om ngt ämne på hösten!! Känner så mycket förväntningar av mig och de runt mig, stress och ångest om vart annat.. Nä, varför är det inte roligt att gå i skola längre? Man kan ju fråga sig..

Ikväll ska jag i alla fall fara o rida till Pohjanlaukka, ska bli skönt att få rida och koppla bort all annan stress, det känns att det är allt för mycke nu med skolan!



Hästen på bilden är Mirre och finns vid VÖRK ( http://medlem.spray.se/vork_ridklubb/ ) Pst, han är till salu..



XoXo
Deppade Annu

 


Kommentarer
Postat av: Anna

Önskar nästan jag gick gymnasiet igen.. :P Allting var så lätt då! Hmm, kanske inte peppar upp dig men om jämför gymnasie och universitet så är gymnasiet verkigen peace of cake! :)



Men men, läs på ordentligt bara så ska du se att det går bra. Och kom ihåg, det är inte hela världen om du måste ta om det nästa höst. You can do it!

2009-11-25 @ 23:03:52
URL: http://miinus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0