2009-11-27 @ 13:26:34
Alltså idag har jag varit ett sådant energiknippe!! Haha, tror inte mr. T uppskattade när jag kom o hoppade på honom när han just vaknat, han uttryckte sig nämligen "skulle inte du vara min flickvän skulle jag ha dödat dig nu!" haha så antar jag hade tur då, hehe! Men det fattar inte jag, jag bara hoppade, studsade, juckade, drog, slet, slog, pussa på honom lite då han just vaknat.. ;)

Om 3h ska jag ju annars på min "keikka", kl. 17 så börjar vara lite nervös eftersom jag är enda PR-bruden där denna gång (lite trist faktiskt, var så kul sist då vi var 4 st).

OJ, jag känner mig annars så super snäll idag! Jag gav 5 euro till UNICEF, och när de frågade vilken summa jag ville ge så sa jag ju då 5 euro, o då såg hon sm tog emot pengarna helt chockad ut, som om det vore super mycket (tkr inte jag), eller att hon var förvånad över att en sån som jag skulle ge pengar till UNICEF.. Haha, så känner mig som en så snäll o go människa nu!

Så ge pengar du också till ett gott ändamål! Barnens rättigheter ÄR något vi alla måste kämpa mot tillsammans!! :)



XoXo
Annu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0