2009-11-24 @ 07:25:26
Jag var duktig idag, för jag steg upp tidigare än jag skulle a måsta! Jag skulle nämligen läsa lite anteckningar jag gjort inför dagens psykologiprov. Well, efter att jag gjort det tänkte jag bara att jag skulle logga in och skriva ett status på facebook, "fått för lite sömn, men ska strax till skolan för att skriva prov 2/5.. Önska mig lycka till"

MEN då jag skall logga in får jag upp denna bild:

 

Så nu kan jag väl erkänna att jag är beroende av Facebook, för jag hann tänka "vad ska jag nu göra?!" när det stod sådär.. HAHA..

Men nu ska jag iallafall ta och klä på mig och sminka mig lite, har sovit super lite inatt, fick inte sömn. Gick och la mig halv 11, men somnade först närmare 2-tiden, inte kul alls! Antar det är ångest o stress me skolan som håller mig vaken nu på nätterna.. :/ Ser iallafall ut som en zombie, heh..


XoXo

Annu



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0