2009-11-05 @ 16:42:56
Hej allihopa!

Äntligen fick jag hem mina grejer jag beställt från Nelly.com. Klänningen var super läcker på ch jag bara älskar den! Armbandet var också fint, men skorna, NAMIIII !! Asläckra, jag älskar dem!

Klänningen var svart med en axel, och där axeln var fanns en spetsarm,.:) Sen var den därtill fodral, så riktig Annu klänning med andra ord! :)
Skorna var bruna fake läder med nitar på vid tårna. Det finns även en liten "öppning" fram till, och klacken är 12 cm.
Armbandet är av trä o har runda nitar på sig runt, rätt brett o tjockt, super fint!
Köpte också en spetsbody, men den var aningen för kort, har lite lång överkropp så gissade den inte skulle passa, men de e ju bara att skicka tillbaka, som tur! :)


Här är klänningen och skorna, fast skorna syns inte så mycket



Här e min snygga klänning, gah jag älskar den mer på mig än på modellen som har den på Nelly.com, hihi!


Nu ska jag ta o svara på lite mejl o vänta att min söta syster ska landa i Finland, Vasa!

Ha de gött allihopa!
XoXo

Kommentarer
Postat av: janina

skitsnygg klänning o design! :)

2009-11-07 @ 22:44:29
URL: http://yae.blogg.se/
Postat av: Annu

Tack ska du ha! :) Jag gillade klänningen själv helt massor!

2009-11-08 @ 11:05:17
URL: http://theannu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0