2009-11-04 @ 14:47:51
Nu ligger jag här igen i sängen med min laptop i famnen. Har just kommit från skolan och tar det lugnt o käkar godis! Underligt va man ska va snål på sött när man har dendär kvinnliga veckan! ;)

Idag har dagen vari aslång! Kanske beror på den ständiga smärtan jag har i mitt knä, kul är det iaf inte! Hur har ni haft det idag då? Bättre än mig hoppas jag iaf, fast Edith var lite söt som hämtade från lärarrummet panadol så jag skulle slippa gå de där 200 trappstegen.

Idag ska jag faktiskt ägna rätt mycke tid till matte, sen också till att fixa en snygg outfit till morgondagens 80's tema dag för oss ABI:n '10.. Problemet är bara det att jag har rätt mycket grått o svart i mitt skåp, så fick lov att köpa rosa leggings igår, haha! Ska försöka få låna bilen tills i morn, för jag tänker INTE åka buss i den utstyrseln jag tänkte ha, haha!

Ha de gött nu så länge, ska annars tvinga Thomas fixa mitt hår ikv ;) haha, hoppas jag har ngt hår kvar.. ;) tsss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0