2009-05-07 @ 19:58:09
Nåja, nu har jag just kommit hem från första övningen till VILA showen. Så vi ska prova kläder på torsdag (dagen före showen) och ha genrepetion då också. Vi ska ha 5-6 byten och går än rätt knepig catwalk, så får se hur det ska gå, heh!

Vi är nästan samma gäng som vanligt, men är kul att jag o Kajsa alltid får vara i samma shower. Konstaterade att vi har väl varit med i alla (förutom en välgörenhetsshow) shower som ordnats hittils i år, så det är ju skoj! Vet inget om vi får något för denhär VILA showen, men det gör inget, är bara så kul att få vara med, blir väl ett jäkla festande efter de 2 shower vi ska ha under kvällen!

Jag fick 3 fribiljetter (vilket man behöver för att slippa in denna dag) och det är + avec, såd et betyder väl att jag har 6 biljetter? Tänkte jag skulle fråga ännu om jag får fler, så de som är intresserade kan ju hojta till så ska jag se om jag får fler. :) 2 av biljetter jag har är "bokade", iallafall 1 av dem till 100%.

Artistica kommer att fixa håret och smink. Temat är 80-tal/disco så det ska bli skit kul! Kläderna kommer (surprise surprise) från VILA och Iris skulle fixa nå glasögon/solglasögon. GAAH ser så fram emot showen!

Nu ska jag gå o duscha o varva ner. Ha det bäst!!

Så ser biljetten ut.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Låter nice. Så synd att man ha missa alla shower du ha vari me i, älskar att se olika slags shower där människor man känner är med :D

2009-05-07 @ 22:20:04
URL: http://fiinoliisa.blogspot.com
Postat av: Annu

Jag tror man också kan få biljetterna från VILA, Artistica och Iris om man frågar efter dem. :)



Jo det är alltid kul att se shower, jag iallafall får nya idér av att se hur de kombinerat kläderna. :)

2009-05-08 @ 09:44:59
URL: http://theannu.blogg.se/
Postat av: Bröllopsfixaren

Hej.

jag hoppas du kan hjälpa mej.

Jag startade för 4 dagar sen min dröm resa.

Hoppet om att få mitt bröllop.

Hur jag och min kille vänder och vrider på det får vi inte ekonomin till att spara ihop till bröllopet vi önskar så igår startade jag Bröllopsbloggen.

Där hoppas jag på allt stöd ifrån allt och alla så kanske kanske jag kan få mitt bröllop innan sommarens slut.

Du kanske kan hjälpa mej med att ta upp min blogg i ett inlägg, ihop om att få flera läsare att hitta till mej så min dröm kan gå i uppfyllelse?

Snälla lägg till mej på bloglovin

hjälp kärleken vinna



1000 kramar till dej



På bara 4 dagar har jag tusentals besökare och många vill hjälpa till hoppas på ditt stöd

2009-05-08 @ 09:48:22
URL: http://brollopsbloggen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0