2009-05-11 @ 15:15:02
Fy jag blev så ledsen när jag såg denna video. Ni kanske läste inlägget var jag skrev om en tjej som hamnat under tåget i sverige? Tjejen blev bara 14 år!! 14 år det är INGEN ålder att dö i! Såg just ett bildspel o en låt som denna tjejs bror gjort till henne. När jag såg o hörde den började jag bara grina, så jävla hemskt!

Jag menar när man är 14 börjar man ju livet, det är då man prövar sin gränser och börjar försöka hitta sig själv. Hör på låten o skänk en tanke till hennes familj, det är väl det sista vi kan göra?




Jag började tänka på då jag var 14, jag var nog en rätt typisk fjortis. Livet var inte lätt tyckte man då, grupptryck påverkade en massor, det vet vi ju. Nej tänk om jag skulle varit död sedan 4 år sedan! Fy så hemskt, nej nu ska jag nog höra på gladare musik o börja öva på prov, för blir ingen springskola idag för min del då jag har feber *suck*..

Kommentarer
Postat av: Mikki

Det var vid tunnelbanan vid min skola :( Stod FULLT med folk och grät där en kväll då vi skulle på fest.. hemskt!

2009-05-12 @ 15:12:16
URL: http://mikki-.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0