2009-03-19 @ 21:01:35
Tididiii, idag har jag kockat massor, alltså jag har varit sjuk alldeles för länge tror jag! Gjorde iallafall supergoda våfflor ikväll dagen till ära, så nu e jag rund o go om magen, så e ngn kramsugen e de bara att komma hit! ;)

Var och övningskörde på kvällen efter mitt finska stöd (läser extra finska med världens snällaste o goaste tjej), så då vi körde på motorvägen så ringer Kajsa o va helt bara "Var är du? Vi ska ju öva till showen NU!", jag bara "SHIT!" Så det blev att visa vem som är rally chaffis #1 (jovist jag överdriver nu) till Rewellen. Som tur kom jag bara 5 min för sent. Vi övade i 1.5 h. Gick skit bra för mig och Kajsa, den andra tjejen glömde lite ibland, men vi hinner ju lära henne. Sen kom killarna vi ska göra en av entrance med, så övade vi med dem o sen fick jag skynda till bilen för min kära mor hade låst ut sig hemma. *fniss*

Men nu sitter jag här igen och bara ler för mig själv, tycker så om min kära vänner som ringer o fråga hur jag mår då jag varit sjuk.. Ni är bara för söta! Puss

Jag måste bekänna en sak, jag har blivit helt addicted to Facebook!! Är där så fort min dator är på.. Men det är väl så livet är nu. HAHA

Nä nu ska jag hoppa o kika Medium, har inte sett ett enda (kan ngn berätta när enda/ända skrivs med "ä" eller "e"?) avsnitt av denna "period"..

Ja just de ja, fick veta av Andreas att det kan hända alla biljetter till Sportismatchen e slut inför i morn, jag har inte haft möjlighet att fara o köpa biljetten idag, så blir väl ingen hockey match för mig i morn.. *snyft*

Klapp o hej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha du är allt bra söt själv!!

2009-03-19 @ 21:23:43
Postat av: janie

enda = då de e nånting som e en :D en enda sak :D

ända = någå som e långt borta, ända där borta :D

2009-03-21 @ 12:57:43
URL: http://yae.blogg.se/
Postat av: Annu

Aah okej, tack Jae! :D

2009-03-21 @ 14:30:05
URL: http://theannu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0