2009-03-05 @ 22:07:30
Idag har jag varit sjukt trött. Dagen började med att jag steg upp kvart före 9, gick i duschen läste 45 min på hissa fixade mig o missade bussen.. Gick hem sovde 50 min och gjorde ett nytt försök, hann med bussen.

Hade en chill modda timme o fnittra som vanligt med Linn, o efter det skrev jag hissa prov.

Sen prata jag länge me syster yster i telefon som gjorde min dag så glad o fin.. tills jag skulle på finska stöd och konstatera jag kanske borde lära mig finska snart?

Sen hem o "städa" o sitta på datorn o snacka me bla Johnny, planera ollis fredan med Lena o prata om grannar som knullar för fulla muggar. Jo så hanna jag tjattra i telefon med Ansu om detta eviga samtalsämne "pojkar". Sen gjorde jag lite på en finska presentation (tur jag skrev det måste mejla mig själv).

Nu e jag väl sådär inom snar framtid påväg o sova, men ska gå o borsta tänderna först.

Nu e jag bara trött o längtar till i morgon..

tänker sluta skriva puss o kram, för jag trodde de va "min" grej, haha men sen sir jag alla andra skriver det också i slutet på sina inlägg.. så jag måste komma på ngt annat nu ;)

Klapp på röven!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0