2009-03-01 @ 18:53:53
Jaa-a så idag blev Maria 18 år, välkommen in i det myndiga gänget säger man väl? Vi var ju då igår ut och fira tösen o Caius som sagt. Vi va först o förfesta vi Amarillo med mat o sprit, sen gor vi upp till Sky o hitta Jonathan som vi drack lite skumppa med, o efter 12 slaget gick vi till Fone var också Lena o Anso va, så va en del av kvällen med dem också, alltid lika kul!! Det var alltså en toppen kväll för mig i alla fall! Men idag har jag.. jag man kan väl säga jag mått bättre, slösade dessutom allt för mycke pengar igår, blir nog att vara nykter ett ngr månader nu!

Fick annars Häämessut bilderna av Sami Pulkkinen idag, så tänkte jag laddar upp en bild av dem, tycker den blev rätt fin! :)

Prata med Edith idag, det har varit en allt för lång tid sedan vi talade sist med varandra så det var så roligt att höra frökens röst.. Den tjejen gillar jag massor..

Jo nu kom jag på en nyhet!! ELVIS LYFTER PÅ BENET NÄR HAN PISSAR NU!! Jag e så stålt matte nu, var rädd han höll på att bli bög (har inget emot bögar, men Elvi har så bra släkt så skulle vara synd) eller något då han aldrig ville börja bete sig karla likt... skämt o sido.

Men nu ska jag ta o gå i bastu, det är nog en bra uppfinning, tycker inte ni det också?

Puss o Kram på er alla!


© Sami Pulkkinen


Kommentarer
Postat av: Michaela

Men på lördag är det ju fest! Ska du va nykter då med? ;) <3

2009-03-02 @ 21:14:53
Postat av: Annu

Jag vet inte kanske, kanske inte.. Kan nog ha roligt utan sprit jag också tack o lov :D Är mera orolig för att jag inte ska ha råd att komma me o äta :S

2009-03-02 @ 22:03:29
URL: http://theannu.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jo, du måste komma med! Jag vill ju det! :) Tigga lite pengar av föräldrarna? ;) <3

2009-03-04 @ 18:14:36
Postat av: Annu

De funkar inte här längre, men kanske kommer o sitter o käka taco där o smuttar på cosmo ;) de blir väl ca. 10 euro? :)

2009-03-04 @ 19:01:55
URL: http://theannu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0