2009-03-08 @ 11:57:44
Jaa-a var ska jag börja? Igår firade vi iallafall Michaela genom att äta på Amarillo och sen for jag Malin o Mia på krog efter 12.. Det var en helt OK kväll, den sluta bäst iallafall, så det är ju bra! Var i princip nykter igår så har ingen krabbis *skönt*

Idag ska jag öva på finska prov då vi har det i morn, såklart är det första dagen idag jag rör i boken *suck*, så det kommer nu inte gå så bra det där provet! Men nåjoo..

Sen har vi första övningen till Fashion showen idag, sen efter det ska jag till Vörå på möte..
 
Men nu ska jag ta o gå o öva på finska prov så jag helst blir godkänd i morn!

Klapp på rööva! <3


Måste bara ladda upp bilden på mig o Eski,
jag tycker vi e så söta på bilden! *puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0