2009-03-19 @ 23:09:02
Nåjaa, jag ligger nu här i sängen o kan inte somna, säkert eftersom jag vet jag ska till skolan i morn o stiga upp bamse tidigt! Men började ligga o fundera..  Vad vill man egentligen läsa om i en blogg? Själv stänger jag rutan om jag ser att det står ngt om skolan, eller hur obetydligt liv man har, eller samma sak vecka ut o vekca in.

Först hade jag tänkt att jag ALDRIG skulle skaffa blogg, jag var sååå negativ mot bloggande, men nu e jag helt fast. men läser bloggar gör jag bara då jag e riktigt uttråkad! Det jag gillar att läsa är mode, roliga händelser i människors liv, funderingar, saker man planerar o sånt.. En blogg jag faktiskt gillar att läsa är Ida A:s för hon skriver kort och funderingar om dittan o dattan, och funderingarna lägger hon fram på ett sådant sätt att jag tänker "Nämen gud va klok vän jag har!".. Sen en annan väns blogg jag läser är Almas, den är så tossig o go, skrattar alltid till den, det händer så mycket i hennes liv att jag blir ibland avundsjuk! *skämt o sido*

Skulle haft en modeblog om jag hade pengar o smak för de, men jag kör ju med den där "vanliga" linjen av kläval, trivs bäst i den där "go to the mall" typen eller girl next door. ;)

Men vad gillar ni för typ av bloggar? Vad ska man skriva om för att fängsla er?
Jag menar alla ha vi ju så olika smak!


Kommentarer
Postat av: lla

haha, ja känner helt igen mej på tanken om att jag ALDRIG skulle skaffa blogg :D no för att jag fortfarande hatar både att läsa å skriva bloggar, ändå gör ja det ;p nåväääl

2009-03-23 @ 11:57:03
URL: http://lla.papper.fi
Postat av: Annu

haha, jo nä att blogga var nog inte min grej förr, nu klarar jag inte av att INTE skriva minst 2 inlägg per dag :D

2009-03-26 @ 21:37:56
URL: http://theannu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0