2009-03-31 @ 16:43:46
Tisdag

Om jag ska vara riktigt ärlig är jag trött på tandläkarbesöken.. Men tänker inte dra den storyn här i dett inlägg, nej för nu ska jag fokusera på något roligare!

Var och provade kläder till showerna idag, ska i morgon och på torsdag också och prova kläder. Var ex till Vero Moda idag, blev helt kär i ett par byxor där. Byxorna är inte alls min stil och expediten som valde kläder till oss ville de skulle se försora ut och hämtade bara större storlekar (3 storläkar större än jag vanligen har på byxor), men jag gillade det! Funderar på att köpa dem sen efter att vi haft showen på lördag! :) Jag har försökt kika på Vero Modas hemsidor efter byxorna och hittade bara ett par som liknade dem, så här nere finns modellen.


Är de inte rätt sköna? Bara att de jag hade på mig var bra mycke "pösigare"
vid låren och hängde lite mer, typ lite hip hippare stil men på ett "snyggt" sätt.



Ikväll ska jag o Edith ta o mysa. Hon kommer hit  o vi ska gå i bastu o käka vofflor o bara ta det lugnt. Är ledig i morn så hon ska sussa över, precis vad jag behöver just nu.. Bra sällskap! :)

Hoppas ni andra haft en bra dag och inte stressan ihjäl er!

Klapp på baken!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag såg också på dedär byxorna i hesa vid veromoda!

och tänkte prova dem, men orkade sedan inte för att de inte heller är min stil riktigt! :p kanske jag borde ha gjort det iallafall (; (de liknar iallafall de på bilden så kanske de var samma)

2009-03-31 @ 17:37:40
URL: http://soufiiah.blogspot.com/
Postat av: Annu

Alltså först kände jag mig lite förolämpad då hon hämtade så stora stolekar, men när jag så hur snyggt de va när de satt löst på blev jag kär! :D

Hoppas man får rabatt på dem när man har de i showen ;) haha för har inte råd med dem just nu :(

2009-03-31 @ 17:41:04
URL: http://theannu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0