2009-03-29 @ 19:54:53
Söndag

Alltså idag har bloggen fått lida pga av provvecka + fashion show/karisma övningar. Börja dagen med att pringa och ta en kraftig värkmedicin och kika 2 sex and the city avsnitt medans tabletten började ge effekt. Efter det började jag läsa lite på prov, vilket snabbt övergick till att prata i telefon.

Vi hade övning till Fashion Showen 4.4 idag, och det gick helt bra för alla, tur var det inte sista övningen. Torsdag är generalövning. Sen bara 40 min efter Fashion Show övningen var det bara att ta hissen upp till Sky va vi övade till Karisma showen. alltså ni skulle bara veta, jag är så excited över den showen, ska bli så jäkla kul! Har 5 byten i Karisma showen o 7 allt som allt i Fashion showen.

Men nu ska jag gå i bastu, sen ta värkmedicin och förhoppningsvis börja sova. Provvecka är så roligt (ironisk)!!

(slö) klapp på rööva! <3

Satu är också med i showen, men hon
är med de som dansar. Söt e hon !


Kajsa, har jag inte bara för charmiga vänner?
Kajsa är också med i Fashion o Karisma, men
idag avr hon lite sjuk o trött, hoppas hon frisknar




Dansarna: Satu, Jennifer, Jenna o Eve


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0