2009-03-28 @ 13:02:22
Lördag

Igår träffade jag äntligen underbara Edith. Vi gick på en promenad, på isen bl.a., och pratade om allt från A-Ö. Härligt att se henne igen, synd hann jag bara träffa henne i ca 2 h innan jag skulle pysa vidare.

Sen var det tjejkväll som gällde och jag såg, njaa el såg o såg, skräckfilmen Mirrors.. Vi kan säga som så, jag undvek speglar resten av kvällen och drömde mardrömmar.. :(

Men idad är det verkligen "tycka synd om Annu" dag, jag var nämligen tvungen att åka akut till tandläkaren idag, men fick ändå vänta i över 2 h innan de tog emot mig. Det visade sig att min visdomstand i övre delen av munnen trycker på visdomstanden som är påväg upp i nedre delen av munnen, så den nedre visdomstanden, eller tandköttet runt den, är inflammerad. Tandläkaren kunde ingen svenska och inte sköterskan heller, så jag kan ju inga tandläkar fraser på finska, så kände mig som ett frågetecken när hon babbla o på. Men sen frågade hon mig om hon fick dra ut tanden efter att hon tryckt ut nå var ur tandköttet, men det vågade jag inte när jag inte förstod något av vad hon sa, och sen var hon så jävla hårdhänt. Nu har jag medicinkur mot inflammation och äter starka värkmediciner. Men när jag kom hem värkte munnen mer än förr så mina händer bara darrade när jag skulle ta medicinen, så nu har jag så ont så denna lipsill har fällt ngr tårar av smärta.. Men ska försöka få akut tid till tandläkare nu på måndag och dra ut tanden, och hoppas svullnaden går ner till fashion showerna.

Sen fick jag 2 mess om fester ikväll, + att jag ska träffa Edith, tror nog jag måste skippa festerna för mitt humör är inte på top när jag har en hej dundrandes värk i halv käften pga en jävla tand!!

Så hej jo, jag vill gärna höra det är synd om mig, för jag vrider mig av smärta just nu!
Snyft!




Annu o Edith på isen



Edith o Melonen på isen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0