2009-03-28 @ 23:10:20
Tjolahopp på lördagskvällen

Alltså jäklar vilken mysig kväll! Så länge sedan jag bara suttit ner o pratat bort en hel kväll i gott sällskap, nå ikväll gjorde jag det i alla fall. Edith och Satu var här, vi käkade i ljuset av stearinljus, för det var ju earth hour!! Talade om allt från A-Ö, riktigt tjejsnack! Först tänkte vi om vi skulle ha åkt till en fest, men vi hade så jäkla roligt själva så vi bestämde oss för att dissa festen, skulle dock varit roligt att se "gammalt" folk, men man hinner ju.

Tanden har inte värkt så mycket tack vare dundermedicinen jag fått, men nu när den slutat värka så börjar smärta komma smygande, men har sprungit för ca 30 min sen o tagit en tablett till, så ska väl få sova i natt (finally!)

Hoppas jag får tandläkar tid till måndag eller tisdag, för vill inte se ut som en hamster på fashion showen på sky på fredag, eller fashion showen i Rewellen på lördag..

Men nu ska jag hoppa iväg o byta om till pyjamas, sen kika ngr Sex and the City avsnitt.

Hoppas ni också haft en toppen kväll!

Men klappar på rööva!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0