2009-03-25 @ 11:16:32
Onsdag

Idag kör provveckan igång, och jag känner mig bara sjukare! *suck* Dagens prov i psykologi kommer att gå åt pipan,  men hoppas det inte går allt för skit heller, för ska skrivade det i studenten o vill  komma ihåg saker trots mitt huvud fullt med snor.. Om 10 min ska jag brörja gå mot bussen, hoppas bara den är i tid så jag inte behöver stå i det kalla "vår vädret" o frysa häcken av mig.. Jo hey här är vi positivia, haha ;)

Kom på jag har 2 prov idag, ingen höjdare, men jag torde väl bli godkänd i båda. MEN måste bli godkänt i ena i alla fall, annars går jag under!!

Börjar annars få lite nervositet i kroppen, för nästa vecka är Karisma showen o Fashion showen, det ska bli så jäkla kul! Fick mess igår om när vi ska prova kläder o öva sista gången.. Hoppas allt går bra, men det gör det nog, jag har ju redan lyckats visa lite för mycket i en show o svimma i en annan, så inget kan ju slå det! HAHA.. Det går nog bra!

Men nu ska jag ta o hämta plånboken o sen börja klä på mig.. Blir nog den tjocka halsduken idag.. Önska mig lycka till i proven.. Skriver prov mellan 13:15-15:30 och sedan ca 16:00-16:40 så se till att hålla tummarna!.

Hej hopp gummi snopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0