2009-03-25 @ 13:37:27
Onsdag

Skriver nu igen, endast 2 h senare MEN har lyckats skriva psykologi provet nu, och är nog godkänd, men några fina höga poäng blev det nog inte.

Sitter nu med sjuk mage och rygg och en hej dundrande huvudvärk och vill bara hem, men bussen går först om 32 minuter så jag får nog ta och vänta en stund. Satt just precis och klagade tillsammans me Ida, vilken tur att hon också hade stigit upp på fel sida av sängen idag så jag får vara negativ med någon utan att känna mig FÖR negativ.. haha

Gjorde just teoriprovet och klarade det (men på näte) så hoppas jag klarar det sen då jag gör det på riktigt.. Jag hoppas jag har bilkörkortet till sommaren i alla fall, för jag har inte gjort något åt det än, jag har ju övningskört i 8 månader i April haha, så det går nog bra med det här att ta själva korte! Börja kännas som jag borde kanske göra något åt det när kompisar som fyller efter mig tar korter före mig, men nåjoo jag får ju många chaffisar nu haha.. Nä jag ska nog ta kortet.. snart..

nu ska jag gå o titta vad Ida donskar med igen, för jag har tråkigt.. NOUU nu börjar min jävla visdomstand värka igen, HELP MEEE!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0