2009-03-24 @ 12:51:19
Tisdag

Alltså fy fåglarna, nu håller jag på att bli en sådan där person som bara talar o på om en o samma sak, oroar mig för det minsta o nä usch.. Sori Lena o Anso för att ni får höra på detta, jag skall sluta.. Hoppas jag!!

Idag har jag kännt mig lite piggare, kanske det är solen eller att jag fick vara i skolan, vet ej.. Men det deprimerande idag var när historia läraren sa "Ja nu vet ni är det exakt 9 månader kvar till julafton, det är väl något att se fram emot?!" Jag menar va tusan ska inte vi får ha sommarlov först? Hah

Jag har en så jobbig känsla i magen just nu, vet inte om det är stress, ångest, saknad, längtan o stress som orsakat det, men antar det!

Jag må ha kännt mig piggare idag, men en aningen nedstämd ändå.. Suck, bara jag skulle veta hur du kära människa tänker. HAHA <3

Nej nu ska jag sluta vara negativ o rycka upp mig.. hmm eller så ringer jag o pratar av mig.. Det gör jag, det hjälper alltid!! :D

Hej hopp!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0