2009-03-24 @ 18:47:55
Tisdag (fortfarande)

Jag vet att jag börjat skriva många inlägg per dag, men det känns skönt att få skriva av sig lite! *fniss* Men orsaken varför jag skriver denna gång e nu mest för att jag e så avundsjuk på Edith, för hon vet exakt vad man vill höra, och hon säger vad hon tycker, inte bara en massa bullshit som många drar!!

Har just avslutat ett kanske lite för långt samtal (med tanke på morgondagens prov) med Edith, men det gör inget de ca 80 min made my day! Är så tusans glad nu igen och munter, för nej jag tänker inte ringa, hahah !! Tack kära vän.. *skratt*

Så jag säger det bara, EDITH KEEP UP THE GOD WORK! *happy smile* Snart kommer min fjollabolla hem också, hoppeligen får jag det fixat så jag kan ta emot henne med öppna armar på flygfältet också, f*n vad jag har saknat den blondinen!!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0