2009-03-22 @ 00:59:37
Tagit det bara lugnt idag. Började dagen med att kika på Disney Channel (favorit kanal) i ngr timmar, sen åt jag frukost. Sen blev jag så jävla sugen på våfflor så det fick bli min lunch senare på dagen.

Hoppade senare i duschen och antastade Lena på MSN, men skämdes så senare att jag tog mig i kragen o ryckte upp mig! Pratade med Edith en stund och som alltid fick hon mig på strålande humör, snart e hon hemma *puss*.

På kvällen var det chillkväll vid Malin, i alla fall trodde jag det, att det skulle vara så, med film och ja ni vet allt det där, men det var en liten supfest så jag var enda nyktra, så jag kanske inte hade lika roligt som de fulla hade, men helt OK var det i alla fall. Men sen kom min vän efter mig o jag for till han o tog det lugnt, exakt så som man spenderar en riktig myskväll/natt, film, bra sällskap, mys ...

Men nu är jag hemma igen och känner mig varm i kroppen, enda som drar ner humöret är flunssan jag inte blivit kvitt med och börjar spöka igen..

Dagens visdom är i alla fall sola inte i solarium! Det tänker jag inte göra i alla fall längre, är nog världens mest lätt skrämda brud! HAH

Nati kram på er alla, nu ska jag gå o sussa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0