2009-03-19 @ 09:45:27
Hej allihopa!

Nu tusan ska jag bli frisk! Konstaterade för någon dag sedan att jag inte varit 100% frisk sedan förra året (trodde först det bara gällde detta år, men i November drog allt igång), så nu blir det inga krogbesök på ett tag, för nu vill jag bli frisk!!

I morgon ska jag på hockey med Andreas o Lasse, de ska bli skoj. Sist jag var på sport match var nog för kanske 3 år sedan, och nu är det final, jag e bara lite rädd att jag för otur med mig till Sport, för varje gång jag sett på så har de förlorat.. Hoppas de bara råkat sig så!

Jag tänker tvinga mig ut på en promendad idag, för det är ju bara för vacke väder, men rätt så kallt är det, brr. Blev så avundsjuk igår när jag prata me Edith, de hade 20 grader där, jag menar haloo det är ännu minusgrader här!! Saknar den där lilla fjolla bolla massor, men tur man kan hålla kontakten ändå. Satt o pratade i över 1 h igår, så det blev mycket gossip talk o party talk! Det vi är bäst på med andra ord! Gah tycker nog om den där bitchen! <3

Men nåjaa, nu ska jag ta o gå till köket och käka lite tabletter (inte knark)..

Klapp o hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0