2009-03-14 @ 10:50:47
Så där jaa! Nu är det dagen efter, och det känns kan jag lova. Mina stackars trampdynor SKRIKER av smärta, att gå i över 12 h med 10 cm klack är inget att rekommendera om du har lika känsliga trampdynor som mig. haha.

Ja men gårdagen var riktig great! Det var skoj, fixade både Lenas o Ansos hår och tyckte de blev asheta! Jaa kanske jag ska berätta hur programmet såg ut så ni hänger med i svängarna! Först så var det förfest vid Cecci, där var mycket okänt folk men skoj ändå, sen bar det av till Ollis var jag iallafall hade en toppen kväll! Träffa mycket känt folk, men det var inte alls så mycket folk som jag trodde det skulle vara, det var lika mycket ungefär som då de e fullt på Fontana? Jaa just det jaa, va en liten stund till Fontana igår med Ville o fick ett gratis inträde kort till ikväll, så vill någon ha det? Ska själv sitta inne o mysa ikväll, så feel free att ta emot det!

Fick annars höra jag såg ut som Jessica Simpson igår, avskyr henne, men hon ser ju helt okej ut så får väl ta det som en komplimang! haha

Sen måste jag bara kopiera en text som totally made my krapula-day idag!
"alltså annu ja måst bara säg: du e no allti så glad du tycker man. eller åtminstone e du no rikti positiv, fler människor borde vara lite så å! ha det så bra!"
Visst snällt sagt! Så tack Marika, puss på dig!!

Hoppas ni andra också hade en lika toppen kväll som jag hade igår! :)

klapp på rööva!!



Kommentarer
Postat av: MizthaNguyen (v.

Hejsan! Lust att följa varandras bloggar via bloglovin? isåfall lägg till mig och skriv sedan när du gjort det så kommer jag att lägga till dig direkt när jag ser det, tack och hej :)

2009-03-15 @ 04:40:51
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0