2009-06-08 @ 15:42:44
Alltså fy vad jag är trött, sitter med en ansiktsmask på nu och ska koka lite te till mig. Hade faktiskt rätt kul på jobbet idag, vilket härligt gäng jag kommer att jobba med i sommar!! Vi gjorde igentligen inget spec, printade ut lite lappar och lekte i powerpoint + paint + word, och sen åkte vi till Citymarket och handlade. I morgon är det invigning av stället, så jag tror att då kommer massa tidningar dit, så kanske man dyker upp i någon tidning? :)

Nu ska jag gå o tvätta bort ansiktsmasken, sen ska jag börja skriva på medlemsbrevet som jag ännu bara har en rubrik på.. Ikväll ska jag nog ut och cykla, behöver komma ut och å frisk luft!

Fick annars lite bilder från Pinup photoshooten idag, men vet inte om jag får ladda upp eller visa bilderna än, så ni får bara se en liten bit av den.. ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0